Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 21 Aug 2024 09:37:15 +0300

Tere!

Põlva Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/10366 
aadressile Põlva maakond, Põlva vald, Tännassilma küla, Villemi-Liiviku 
(Puurkaev) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Keskkonnaamet: Palun kooskõlastust puurkaevu 
ehitusloa eelnõule. Transpordiamet : Palun kooskõlastust puurkaevu ehitusloa 
eelnõule, kuna puurkaev kavandatakse avalikult kasutatava tee 
kaitsevööndisse (tee nr 62 Kanepi-Leevaku).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27081802>  (menetlus nr: 
446293), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 02.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Põlva Vallavalitsus) või menetleja (REMIDA AASAMÄE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister